10 Temmuz 2014 Perşembe

Keçe top denemesi

Haftasonu idefix'te görüp almış olduğum Digna Fişekçi'nin Keçe kitabında anlatılan top yapımını denemeye karar verdim. Daha önce keçeyle bir şey yapmadım ama zamanında heveslenip aldığım Kartopu keçeler evde sıralarının gelmesini bekliyordu.




Kitapta anlatıldığı gibi ılık su ve sabunumu hazırlayarak ilk denememi yaptım. Hiç fena bir top olmadı. Topu kuru bir dalın ucuna takarak uzun zamandır seramik saksıya geçmeyi bekleyen sukulentime süs olarak koymaya karar verdim. Sukulente eğlenceli bir dokunuş oldu.


Keçeyle yapılabilecekler çok çeşitli gerçekten, bloglarda yapılanları gördükçe keçeyle uğraşma isteğim artıyor. Ancak bir yandan da nereden ve nasıl başlayacağımı bilemiyorum. Keçeyle ilgili önerebileceğiniz bir kaynak varsa çok sevinirim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder