30 Haziran 2014 Pazartesi

Haftasonunun ardından




Bu haftasonu okulda bütün işlerin bitmesinin ardından yazı hissedebildiğim ilk haftasonu oldu. Sonunda bahçeyi düzenleyebildim ve keyif köşemi oluşturdum. Bahçe de en güzel zamanına gelmiş durumda, ortancalar coştu.



Haftasonu aktivitesi olarak da keçeden bir kalp süs yaptım. Crate&Barrel’dan aldığım minik bir fırın kabına ektiğim sukulentimi süsledim, bence çok şirin oldu. Keçe kalbi özellikle elde çizerek kestim, asimetrik olmasını daha çok seviyorum. Simetrik olması istenirse Photoshop ya da Powerpoint’teki şablonlar kullanılabilir. İçine biraz elyaf koyarak el dikişiyle dikince de pofuduk şirin bir kalp çubuk çıktı ortaya. İşte burada :)


Bir de kimono yaptım ama onun yazısı daha sonra anlatımlı olarak gelecek. Biraz geç oldu ama herkese iyi haftalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder